zpět letouny MiG

Ruské letouny MiG

NAVIGACE
HOME PAGE
Diskuse
Naše inzerce

Aukce.Military.cz


I-320

Mikojan/Gurjevič, SSSR

Jako reakce na požadavek z roku 1948 na stíhací letadlo pro každé počasí vybavené radarem vznikl typ I-320. Aerodynamicky vycházel z MiG-15, měl však objemnější trup, aby bylo možné do něj umístit dvoučlennou posádku sedící vedle sebe a dva motory RD-45F o tahu po 22,3 kN. U druhého prototypu byly použity o málo výkonnější motory VK-1. Výstupní tryska prvního motoru ústila pod odtokovou hranou křídla a tryska druhého ústila pod ocasními plochami. Výzbroj tvořila trojice 37 mm kanónů pod přídí.
Byly postaveny pouze dva prototypy R-1 a R-2. První prototyp vzlétl 16.dubna 1949. K sériové výrobě nedošlo, neboť požadavkům více vyhovoval konkurenční Jak-25.

TTD I-320

Motor: 2x RD-45F, 22,3 kN
Délka: 15,77 m
Rozpětí: 14,20 m
Výška: ? m
Prázdná hmotnost: 7 800 kg
Maximální hmotnost: 12 000 kg
Maximální rychlost: 994 km/h
Dostup: 15 500 m
Dolet: 1 940 km
Výzbroj:
  • 3x 37mm kanón (po 50 později 60 nábojích)

Zdroje

 

 


Pokud najdete v článku chyby, pište autorovi článku. Jeho jméno je uvedeno v záhlaví či na konci stránky.

V případě jiných dotazů, nápadů nebo problémů,  napište mail sem

Copyright © 2017 All Rights Reserved

Bez písemného souhlasu autorů není dovoleno využívat zveřejněné informace ke komerčním účelům.


Naše další stránky: Agile Factory | Experio | Beatles