Military

MILITARY - VZKAZY



Zadej výsledek, kolik je 3 krát 3  
    

25.05.2020 8:02:31
marek
pažouta neber. sere se to.
Navíc jak psali ostatní. pokud s tím měl jezdit vedoucí servisu, tak je to kec. Vedoucí vždy jezdí s tím co j nejlepší k mání. Navíc jak slyším , že s tím jezdil vedoucí, ředitel, důchodce, babička a pod. tak se otáčím a odcházím.

Ale je to na to tobě. Ty to chceš, tak si to koupíš. Navzdory zdravýmu rozumu.

Jerry

25.05.2020 7:51:57
https://vaclavszocs.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=751557

doporučuji přečíst

jerry

25.05.2020 7:38:40
Marku seš mimo, 90% dealerů jsou leasingovky. Dělá jim to objem a pak na tom takhle vydělávají. Louda,domanský, Jarov, Šmnucler. Pak další věc, koukni na car sharing. Tam jsou pulroční auta s nájezdem 5k.

Máme ve firmě kolem 300aut, už dávno nekoukáme na značku ale u nás na to co kdo chce a jaký jsou předpokládaný CTO modelu.

508 i když navoněná je higend je pomezí nižší střední třídy a střední třídy. kategorie D. Střední třída. ečko,a6,volvo90. je už vyšší střední třída, kategorie E. U peogeotu to bylo řada 600myslím, renault latitude..

Tak nějak dneska se to prolíná, ale vodítko jsou motory. Proboha dyt ta 508 má 1,6motor....

Michal

25.05.2020 7:08:26
MMM
ale dealer není leasingovka, prodává vozy z výroby z centrály a pochybuji, že by leasingovky nakupovaly za poloviny z ceny pro zákazníka. Ty vozy co jsi vyjmenoval jsou vyšší střední třída , střední třída je passat, 508, superb, talisman, Cčko, A4/5.
No a ty máš wolkswagen z 80k jako já a ted uvažuješ o 115 k a nemůžeš se rozhodnout o)) jinak slovo volkswagen -volk-lid (prostý, někdy blbý, jednoduchý) wagen-vůz.....no takže si kup ten svůj lidový vůz a říkej tu všem že to je prestižní o))
Marek

24.05.2020 22:00:27
Když ti něco píšu, nemám žádný důvod LHÁT. Uvědom si PROBOHA jednu věc, že 400 nebo kolik Hnůjdajů v OHAVNÉ ZELENÉ stálo LESY ČŠR 1/2 ceny - té ceny pro tebe.

Ty leasingovky s operákem nakupují auta po tisících a podle toho vypadá cena. Žádných 11,5%.

Koupí Kundaja za 1/2 ... tobě ho pronajme za 150.000,- ty ujedeš 20.000 km a oni ho prodaj ještě se ziskem.

Auto za 700.000 když nakoupíš za 350.000, kunden ti dá 150.000,- tak si na 200.000,-Kč. Auto ok ... rok staré prodáš MARKOVI za 520 tisíc? ... ?

Za mnou chodí lidi, protože mám slevu. Mnohokrát se stalo, že v autosalonu byla cena 853.000,-Kč a pán prodávající mi dal lístek do kapsy, že do pátku je cena 565.000,-Kč.

Insígnii tak dlouho počítal, až tam byla cena 525.000,- ale to neprošlo, chtěl jsem tam už nevím co a byla 545.000,- z 780.000,-Kč. Nakonec jsem ji nevzal její navigace znala jen PRDELÁKOV, ale už ne PRDELÁKOV 23.

Autosalon stojí 30.000.000.- + platy těch ŠPEKULANTŮ jsou okolo průměru, + ředitel a dalších milion kurev, každého managera. Kdo to zaplatí? Kunden ... (zákazník).

Add Mercedesy ... proč se semnou přeš? Proč píšeš, že to není možný?

Připadáš mi jako 11 letá dcera mé kamarádky, která nechápe, že mám v mobilu DATA, když ona má kredit a Wifi, Messenger, skype, hovno, piču a sračku. Samý aplikace ...
Když jsem ji řekl, kolik platím za telefon, tak spadla ze židle a myslí si, že kecám. ŽE TO NENÍ MOŽNÝ.

Není to možný protože ONA TO NEMÁ.

Už vůbec nechápe, že ze 3 nebo 4 GB dat projebu tak desetinu, max až pětinu a zbytek propadne.

Větší střední třída je A6/BMW5/MERCEDES E. Žádnej mrzáckej Peugeot 508 ...

A jak víš co mám? Tak mi je vypiš ... ze srandy ...

MMM

24.05.2020 21:08:09
MMM
pochop dostal jsem oficiální nabídku na to auto od nich na moje jméno kde je napsaný, přesný datum přihlášení a najeto 7 tis. byt v autě bylo 4800 km. Opravdu si myslíš, že je možné, aby mi to vše zfalšovali včetně velkého TP (kde přeci se také uvádí datum přihlášení) a v skutečnosti je to 2-letý operák?? Pochop nekupuji si auto z autobazaru Omáčka, ale ofiko dealera.
A právě proto, že mám nějaký příjem tak si mohu dovolit koupit auto pouze pro radost - a budu mít tak lepší než ty o)) - a nemusím čekat až bude můj stávající Peugeot 8-10 let starý, což ale by bylo nejlepší řešení, protože za další 3-4 roky bych si našetřil daleko více peněz než současných 150 tis. za výkup.
Nač uvěr za 3% když úvěr za uvěr 309 tis. zaplatím za 3 roky 328 tis...což je snesitelné navýšení a k tomu výhodná pojistka s 0 spoluúčast.
Podle mně kecáš ty, že rok staré Ečko koupíš za pulku, ikdyž ty to počítáš bez DPH, tak je to kravina. To jako že ti dealer prodá auto s mínusem??!!

JInak začalo vyjednávání, jak jsem uvedl dole a použil jsem ten argument že za 7měsíců už 2 roky. Odpověd auto bylo přihášeno v prosinci, je staré 5M. Já - ale ted je 2020, takže se to bere jako rok. Ona - zeptám se zítra šéfa uvidíme co řekne na cenu...

Michal
chci jiné auto, bud větší střední třídu nebo menší SUV, nižší střední už nechci ani malé, to už jsem měl. Jinak díval jsem se na OPLA (ofiko dealer jejich mi před 15 roky stočil tacháč, když jsem si kupoval od nich 4 roky starou Astru, kdy po 7,5 letech mi praskl rozvodový řemen při 80 tis.km....což je kravina¨) Insignia - benzin 165k 530 tis ale opravdu rok starý z června 2019 a 9 tis. najeto. Jenže myslím, že Insignie má horší technologii než 508, má jenom 6aut, nebude to mít pádla a když bych šel do 200k tak už chtějí 640tis..za více než rok starý...takže ono je to srovnatelné ostatně Opel je dnes Peugeot...
Marek


24.05.2020 19:39:57
Právě že MIMO, si zase jen ty. Přesně za tvzením: AUTEM JEZDIL VEDOUCÍ se schovali roční OPERÁKY.

Všechny. od Mercedesu po Škůdku.

Dnes díky podvodníkům a šmelinářům z celé EU jsou naši prodejci řádně naškolení, aby tě co nejvíc OHOLILY.

Za 570.000,-Kč je naložená Insígnia. Nová ...

Hele víte co je divný, že Marek, který údajně maká na ministertvu, těží Coiny řeší takový SRAČKY.
Chlap s přijmem 50-100 tisíc/metr nebude přece jezdit v takové popelnici, aby vrátil dosavadní 4,5 letý PŽT 308 v cenně caca 150.000,-..., které již má, doplatil tedy do 1/2 ceny nové popelnice dalších 150.000,-Kč tzn 150.000 auto + 150.000,- úspory do 300.000,-Kč a zbytek kupní ceny nové popelnice úvěroval.

Ještě vlastně s tím, aby si s ním v Peugeotu utírali prdel, to i přesto, že už bere 2. auto.
Utřeli pojištěním s krytím pouze na papíře a povinným ručením s dražším než kdybyho uzavřel bez historie na porní pobočce.

Proč si vole nevezmeš úvěr v Bance? za 3%

MMM

24.05.2020 19:36:20
Marek,

uvidíš co odpoví, dej pak vědět. Jinak pokud te to netlačí, tak by mohla bejt zajímavá nová 308..

Michal

24.05.2020 18:27:16
pánové díky za vaše podněty, některé mají něco do sebe jiné jsou vzdálené na hony realitě. Tak především auto je po lepené, že se jedná o predvadecka, žádný opěrák a také pochybuji že srahli tachac, to si podle mne ofiko dealer nedovolí zvláště dnes. Pravda je že kdo v tom autě jezdil nemohu vědět, ale dnes se auta už nemusí zajizdet jako dříve. Dále platí známá věc, že největší voser je kupovat auta v plné palbě, pac tu palbu ti pak nikdo uznezaplati, auto ztratí nejvice
Každopádně napsal jsem jim ze jsem ochoten to s níma podepsat ale za 570 tis... Souhlas je že u mne je ek nesmysl teď prodávat své 4,5 roku staré auto, které mi perfektně slouží a ztráta při prodeji velká. Takže zítra budu ve win_win situaci.....
Marek

24.05.2020 16:27:39
Michal

malinečko v jedné věci nesouhlasím. V těchto končinách náklady vlastnictví a ušlé příležitosti v podstatě neexistují.
U nás lidi soudí podle toho co má soused a co CHCI / ne co potřebuji, nebo v čem jezdili v televizním seriálu.

Marek auto nepotřebuje, MÁ HO. Vše ostatní není důležité chce nové.

On je ideální zákazník, protože mně kdyby řekli, že auto stojí 870 a dávají slevu na 670 a je to PEUGEOT, tak se otočím a odcházím.

Moje otázka je kolik mě to bude skutečně stát, minimalizujte cenu. Se mnou totiž vzniká možnost, že i další auto bude od stejné značky.

Marku,

ZAVOLEJ JIM TAM A ŘEKNI, ŽE TO RENAULT DAL LEPŠÍ NABÍDKU za 522.000,- A ŽE MERCEDES SEDAN A MŮŽEŠ MÍT TAKY ZA 620.000,- Kč ...

zkus to.

Můj otec vždycky říkával: PRO JEDNO KVÍTÍ ...

MMM

24.05.2020 16:12:23
Marek,

už to ukončuji. Jen počty, za 3roky až to doplatíš, tak máš 5ti leté auto. Nové dneska budeš mít 3leté. Koukni o kolik bude rozdíl v ceně k prodeji pak.

Pak máš 20k rozdíl ve výkupu.

Já pracuji s náklady vlastnictví.

Ta spotřeba, zapomen, pokud nebudeš jezdit 70 na 90tce a 110 na dálnici, tak na to zapomen.

Dej si to do kalkulačky a spočítej výhodnost. Na netu sem koukal sou nové za ne o moc dráž. Jednat = sleva. Pak už vyšší výbavy. Benzín se bude blbě prodávat. Prodávali sme 5tileté talismany benzín 225k. Nikdo je nechtěl, každej chce diesela.Vyší výbava se bude zase lépe prodávat.

Jinak MMM to napsal hrubě, ale má pravdu, šéf servisu? 180konovej hogofogo kupe benzin.... Jasně jezdil s tím opatrně jen do práce a z5.

Z tohodle sem vylečenj, ser na příběh a dívej se na vše jako na černější příběh, zbytek je pak o štěstí.

Ale ano, pokud to chceš a zase chceš, tak ekonomika jde stranou. Já si takto koupil e63. Blbost za 4roky najeto 220k. Servis, no AMG tedy dražší. Ale chtěl sem to, dneska má přes 300k a jezdí. ALe E63. Peugeot todle s tím benzínem nedá ani omylem.

Michal

24.05.2020 15:22:41
M-A-R-E-K !-!-!

Jen v tom jezdil šéf servisu, vedoucí prodeje, nebo Ježíš Kristus každou neděli na Golgotu. Jo a žralo mu to 3 litry ... (na 30 km) ... Auto má najeto 5 tkm = z řídící jednotky by se mělo načíst maximálně tedy 100hodin.



Auto je z operáku, nebo v tom jezdili zákazníci ...
mělo njaetý do 24.000km a stočili ho na 5.000km.

v ČP mi nabídli 27.000Kč

TVOJE SLOVA:

Ano je to vlastně již rok starý vůz, ale má najeto pouze 5 tis km a předpokládám, že dealer to auto v těch prvních km zajel jak má . Další problém je, že se auta ted nevyrábí takže v příští době další předváděčky nebudou. teda cena ceníková je 870 tis a mně ho nabízí za 620 tis. a davají mi k tomu financování s minimálním navýšením a vyhodnou pojistku za 20tis. ročně a když jsem volal do ČP tak mi to nacenili na 27 tis. Kč. Vykoupí mí můj stavající Peugeot, který jsem u nic prve koupil, sice asi 20 tis. pod cenou ale na to už kašlu, vzhledem k ceně 508 to už je detail.
Sleva 40% by byla 522 tis. myslíte že jí mám teda zítra zkusit říci at mi sleví ještě další 100 tis.? obávám se, že mně pošlou do prdele.
Marek

MOJE SLOVA:
Ano je to vlastně již rok starý vůz, A TAK TO MÁ HODNOTU -30%, ale JE TO STOČENO pouze NA 5 tis km a předpokládám, ŽE JE TO Z OPERÁKU NEBO PŘEDVÁDĚČKA že dealer to auto v těch prvních km SRAL NA TO A TŮROVAL TO jak SE DÁ. Další problém je, že se auta ted nevyrábí takže v příští době další předváděčky nebudou. AUTA KTERÉ SE NEVYRBÍ PAK NIKDO DOBŘE NEKUPUJE ... teda cena ceníková (NESMYSLNÁ A VYLHANÁ) je 870 tis a mně ho nabízí za 620 tis. a davají mi k tomu financování s minimálním navýšením a vyhodnou pojistku za 20tis. ročně - KTERÁ NIC NEKRYJE - a když jsem volal do ČP tak mi to nacenili na 27 tis. Kč. CHYBA MARKU.

Vykoupí mí můj stavající Peugeot, který jsem u nic prve koupil, sice asi 20 tis. pod cenou ale na to už kašlu, vzhledem k ceně 508 to už je detail.

VŠECHNO JE DETAIL ... JEN PAL DOMA U KALKULAČNY ZJISTÍŠ ŽE PEUGEOT SE NAŽRAL A MAREK ZŮSTAL OHOLENÝ.

Sleva 40% by byla 522 tis. myslíte že jí mám teda zítra zkusit říci at mi sleví ještě další 100 tis.? obávám se, že mně pošlou do prdele.

A KDYŽ MĚ POŠLOU DO PRDELE, TAK JIM ŘEKNU DONŘE SI TO ČÍSLO ZAPIŠ ... PROTOŽE JINÉHO VOLA NENAJDEŠ.
MMM

MMM

24.05.2020 11:34:09
Michal
parkovací kameru to má, to jsem na to koukal při couvání ukazuje ti to úhel kam to zajede. Já právě preferuji benzín... a má to i režim ECO, udávaná spotřeba je 6,2 město a 4,3 mimo..což i kdyby ve skutečností bylo o 1-2 litry více tak v pohodě.....benzín neřeším když je to na téhle urovní, ona koupě vozu sama osobě nic ekonomického není. 50% dám ze svého a další 3 roky splácení, doplatíš to a auto nebude mít hodnotu více než 40-50%. Hybridy jsou drahé a já myslím, že jedna věc jsou podnikové slevy a druhá věc je, že prodejce normálnímu zákazníkovi nabídne 10% max.
Marek

24.05.2020 11:23:21
ted mi paní psala, že s autem jezdil šéf servisu, jentak ho prý nikomu nedávali, bez závady.
Marek

24.05.2020 11:22:32
Ještě rada, koukni po hybridech a plugin hybridech, ideálně pokud máš barák nebo zásuvku v garáži. Automobilky potřebujou plnit emise a daj se supr koupit. A pokud jezdíš krátký trasy, tak se fakt dá dostat na 0,4kč/km... Základ ale je dražší.,

Michal

24.05.2020 11:19:22
škodovka to skusila no. Nikdo neočekávej že dealer, dealer nic, chce jen prachy. Zákoš ho v ČR nezajímá. Jak říkám v lednu to auto bude dva roky starý.

Marku, nevím kup si co chceš, ale podle ceníku co mi říkáš, to je benzín???? Tak do toho bych nešel, počítej spotřebu tak 8-10l. A to už strácí ekonomiku.

Auto je to hezký a svezení taky supr, co se týče kvality těžko soudit. Osobně bych chtěl parkovací kameru.

Každej máme jiný preference, já bych do základu žádnýho nešel. Koukni ještě na Insignii je to dvojče...

Michal





24.05.2020 10:44:07
Jo a ještě abych dodal, to plošné zlevnění vozů mi nejde do kupy s tím, že Škodovka nedávno zdražila...….jediné co mně ještě napadá zavolat zítra jinému dealeru Peugeot a zeptat se ho, že když si objednám do výroby nový Peugeot zda mi dají nějakou slevu...a to pak napoví. Když by mi řekl nasrat, tak pak si myslím, že dobrá koupě, když by mi řekl ano jistě 15% dolu tak pak je jasné, že těch 620 tis. nemusí být tak dobrá cena jak si ted myslím.
Marek

24.05.2020 10:40:51
MMM, Michal
musím říci,že jste mně ovlivnili a dnes jsem pro to nebrat, ale bojím se abych nelitoval. Jedná se to Peugeot 508 180k EAT 8 první výbava, nicméně má to i parkovací senzory, vyhřívané sedačky a prostě i další věci, které mně bohatě stačí. včera jsem se byl na něj podívat, krásné auto, střední třída minimálně (4,75m) má povedený digitální palubovku, protože to je model 2019 tak má jenom 16tky kola, ale to mi vadí nejméně. A když si najdete na netu recenze....tak samá chvála, luxusní svezení, jede to 225 km.
Ted jsou 2 věci, nevemu to a budu litovat, že jsem prohloupil anebo to vemu a mohu také litovat pokud nastane to, že automobilky třeba plošně zlevní o 15-20% a pak se ukáže, že ta sleva není tak dobrá.
Ano je to vlastně již rok starý vůz, ale má najeto pouze 5 tis km a předpokládám, že dealer to auto v těch prvních km zajel jak má . Další problém je, že se auta ted nevyrábí takže v příští době další předváděčky nebudou. teda cena ceníková je 870 tis a mně ho nabízí za 620 tis. a davají mi k tomu financování s minimálním navýšením a vyhodnou pojistku za 20tis. ročně a když jsem volal do ČP tak mi to nacenili na 27 tis. Kč. Vykoupí mí můj stavající Peugeot, který jsem u nic prve koupil, sice asi 20 tis. pod cenou ale na to už kašlu, vzhledem k ceně 508 to už je detail.
Sleva 40% by byla 522 tis. myslíte že jí mám teda zítra zkusit říci at mi sleví ještě další 100 tis.? obávám se, že mně pošlou do prdele.
Marek

24.05.2020 10:19:19
Žádat USA o ochranu.

Ano, tím si vyjádřil vše. Děkuji nechci, stačí mi Evropslý diktát fašistických totalitnícch zákonů a povinnost kupovat předražené zbraně z té tvé opěvované PRDELE.

Já zase sedím v Reichsprotektorat Böhmen und Mähren a zvažuji jak může bát někdo takový OSEL, který opoměl 30. září 1938 = Mnichovskou zradu.

Tyto lasery, které opěvovaly USA a předváděli na Boeingu před nedávnou dobou, byly už v Iljušinu před 50 lety. (49 přesně).



vole ...

MMM

24.05.2020 10:10:31
Nevím co je francouzská A5, ale obecně drahá auta se neprodávají tak snadno jako auta levná a u E čka, či Phaetonu to je jak bylo psáno. Pamatuji si, že Mercedes E byl hadra, ale Phatonu byla krásná pomerančová kůže, něco tak hezkého překonával snad jen červený interiér v sportovním mercedesu.

U nás stálo Tipo od 350tis (nebavím se o autě bez motoru 70 koní) v Poslku za 260 bylo to samé.

Podívej na trojkový bavoráky a jejich neprodané rok staré auta.

MMM

24.05.2020 9:15:10
Americké námořnictvo úspěšně testovalo zatím nejsilnější vysokoenergetický bojový laser. Ten je umístěný na bitevní lodi a svou silou dokáže zasáhnout a poškodit letoun ve vzduchu i obrněný člun na moři. Námořnictvo o tom informovalo v pátek, kdy současně zveřejnilo fotografie a videa. Podle některých odhadů má laser sílu až 150 kilowattů. Laser by se také nově mohl stát běžnou součástí součástí systému protiraketové obrany.
Tak to budou mít palestinští muslimáci brzy smutek, až začne Izrael ty jejich rakety likvidovat ještě nad Gazou.No a co chlapci s Iránu,asi též budou plakat.
Vzhledem k bohužel naivitě představ o světovém míru, jsem vždy rád, když podobná zpráva přijde z USA a ne Číny (Z Ruska ji nečekám).
Jnak soudruzi sedím v Kalifornii u moře a přemýšlím co kdy USA udělaly ČR špatného,aby tam bylo tolik nenávisti vůči jim. A nic jiného mě nenapadá než, že Češi mají prostě potrěbu na někoho nádávat když je větší než oni sami. Až na Vás zase vletí Rus; nedožadujte se USA o ochranu, protože jste v NATO. Těch českých vojáků při misích si v USA váží a považují je za profíky, ale Vás žvanilů, kteří byli nejdál v Chorvatsku bych nechal napospas Rusům.

24.05.2020 8:45:33
Marek, zase nevím co je francouzká a5.

Ale 6m starý, tedy registrovaný loni, model minimálně loňskej, tedy za pul roku máš 2roky starý auto jako druhý majitel. Pak pokud by dali slevu 25% na nový. Tak si vem, že rozdíl je 2% cca 16k kč. Což na to že s tím jezdil každej dement, může bejt taky problém do budoucna. Osobně zastávám názor, že prvních 5-10km je pro motor nejzásadnější. Navíc skoro základ jak píšeš, najdi předváděčku vybavenou, tam bude lseva větší a sice zapaltíš o pár korun víc,a le budeš mít jiný auto.

A ještě bych ověřil případné tukance, nehody...

Francouzi jsou uplně v prdeli, skoro před krachem. Počkal bych si...za 2-3měsíce budou letošní auta... Ale chápu většina lidí na todle skočí a já nakupuju na firmy, tak trošku lépe sem schopnej vyjendávat.

Pro představu předváděčka Ioniq - najeto 9500km, ceníkovka přes mego-full výbava, kupuju za 480k a rovnou chci aby udělali servis na 15k.

Michal

24.05.2020 2:08:18
Je tou francouzská A5.... mi přeci neříkej že za půl roku starý auto s 5 tis Km najeto lze docílit 50% slevu.... Nevěřím, vy mne matete
Marek

23.05.2020 22:44:16
A co to je? Proč nenapíšeš Marku?

Mercedes E starej rok koupíš za půlku s najetými 11tis km.

Phaetona novýho za 3 mi nabídli za cenu novýho Holase, 1,5 to bylo tak dávno že si to ani nepamatuji.

Pokud auto je 6 m starý a budeš druhý majitel tak za 50%-60%.

MMM

23.05.2020 21:32:10
Michal, defakto je to základ s pár doplnky a SPZ už to má je to předváděcí vůz toho dealera... Ale to asi ničemu nevadí? Jde o to ce ceníková cena je 867tis a já prakticky nový vůz mohu mít - 27%, za nový bych tolik nedal a je to super auto... Pochybuji, že by mi dali větší slevu, leda že by nastal totální propad cen vozu.... takže mám těžkou hlavu
Marek

23.05.2020 21:01:35
Marek, ne, už asi budeš i druhej majitel, chtěl bych minimálně 35-40off pokud to není základ no..

25% off je ted na nový..

Michal

23.05.2020 20:48:20
https://www.osel.cz/11185-tri-paradoxy-stavajici-pandemie.html

doporučuji přečíst. Úsudek nechám na vás

jerry

23.05.2020 20:42:16
marek
spíše bych si tipnul, že náhodný styk s nakaženým není tragedie. Horší to je, když jsou lidi s nakaženým delší dobu. Viz horníci.

An nemá cenu komentovat. Moula Grohman tvrdě razí svoje názory.

Jerry

23.05.2020 20:21:23
Mám dotaz myslíte si, že predvadecka s 5 tiskm a 6m stará ve slevě 27%je dobrý kauf? V pondělí asi udělám kravinu.....
Marek

23.05.2020 18:50:12
tak jsem si zase přečetl debility na AN , respektive ta diskuze u článku, jak si RUSKO a US navzájem pomohli dodávkami ventilátorů.
Nicméně zatímco ty US jsou perfektní kvality tak ty ruské životu nebezpečné schopné zabít pacienta, zapálit celou nemocnici o)) Pak jsem si přečetl, že válku vyhrál západ a že jí způsobil Hitler se Stalinem a že mnichovská dohoda vlastně nic závažného nebylo a nebýt dodávky techniky od US, tak by rusové prohráli už v 1942. Tolik ztručný výtah debílků z AN, samozřejmě píší tam 2-3 jedinci, kteří oponují zajímavé, že mají plno negativních lajků vždycky, podle mne jim ty negativní lajky dává Censor.
Marek

23.05.2020 18:22:07
Mamlas
a co jsi čekal, když se to rozvolnilo...…...to mne nepřekvapuje a od pondělí bude ještě hůře až se otevřou hospody naplno. Co můžeš udělat je, že se sám budeš vyhýbat těmto místům, já třeba nebudu chodit do posilky, kterou si jako sdružení pronajímáme ve škole. Počkám na to, až si oni tam navzájem nakazí, vyléči a od září začnu. A už jsem ti vysvětloval několikrát, že rouška není 100% jistota, tak co pořád kolem toho točíš jak vocas
Marek

23.05.2020 14:34:16
Mimochodem debile, Flippy a Michale, všímáte si jak nám zase koronka roste? I přesto, že stále máme na tlamách hadry? Toliko k účinnosti. Jediné co zastaví opravdu spolehlivě šíření je izolace a jak vidno, na tu vám už sere i alík.

Holt se budete muset smířit s tím, že kdo na to má chcípnout, na to letos chcípne.

tož chcípání zdar ;-)

peča

21.05.2020 21:44:16
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/misto-kyberutoku-na-ceske-nemocnice-odhaleno-stopy-vedou-na-sever-moskvy-106710#source=hpseq_no=11dop_ab_variant=0dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.boxdop_req_id=SFsVYs7oa9Z-202005211931utm_source=www.seznam.czutm_medium=z-boxikuutm_campaign=

to je debilita. Tohle může sežrat tak nějakej důchodce. Asi taky budu dělat experta přes bezpečnost. To co experti zjististili, se nechá zjistit linuxovým příkazem whois.

práce asi na minutu.

jerry

21.05.2020 18:38:01
Stále si mi nechce věřit jakyto majstrstyk se to USAirforce povedl...
Marek

21.05.2020 11:59:27
anonym
díky za info, je to tak.....na stejné základně
https://www.popularmechanics.com/military/weapons/a32615435/f-35-crash-elgin-air-force-base/
jo jsou to kvalitní letadla a co na to AN? zatím mlčí jak vidím, to ti místní mamlasové budou těžko rozdýchávat, respektivou budou říkat, že to je uplně normální protože US těch letadel mají tolik (na rozdíl od Ruska)...že nějaký občas spadnout prostě musí o))
Marek

21.05.2020 8:11:37
Usakom padla F35 a F22

21.05.2020 6:38:16
Marek: Přesně tak. Navíc země jako Brazílie, ukazujou, že slunce a teplo na to moc nefungujou. Dokud nebude lék nebo očování, tak se jedná o chorobu se smrtností kolem 5% což je kurva hodně. Všechny ty zprávy typu, měli jsme to už v listopadu, jsou jen novinářská touha po senzaci. Stejně jako to testování v jižních Čechách. Ten test naměřil 5% promořenost, při až 10% falešné pozitivní odchylce. Tj. nenaměřil nic a defacto musej retestovat. Respektive ten test má velmi nízkou odchylku v případech, kdy je člověk nemocný a ono by ho to zahlásilo jako čistého. Ale odchylka pro zdravého čověka zahlášeného jako nemocného je poměrně vysoká. Ale tak to u medicínského testování bývá docela často.

Flippy

20.05.2020 22:43:18
Ale stát svými zajišťovacími příkazy porušil snad všechno co mohl. Vysmívá se soudům.

Zatím to vypadá, že NEPRÁVO bylo na straně jiné, než těch podnikatelů - jak uvádíš zlodějů. Zatím to vypadá ZCELA OPAČNĚ.

Sosani si u soudu vymohly zrušení exekuce?
To jsou největší ZRŮDY. Aty si zářný příklad.

Kde to jsme?

Add paní Colloredo.

Hele její tata Josef? byl proti Fašismu a Němci mu zámek zabaví. To stejné pokračuje po únoru 1948 a MY JÍ TO NEVRÁTÍME?

Všchny soudy vlastně svorně řeknou, PANÍ, NASERTE SI?

Synovi NÁCKA jsme VŠECHNO VRÁTILI a vám nic?

MMM

20.05.2020 18:08:21
MMM
přečti si to
https://www.usoud.cz/aktualne/ustavni-soud-zamitl-ustavni-stiznost-kristiny-colloredo-mansfeldove-ve-veci-restituce-area/

a přestaň adorovat těm co okrádají stát. děkuji.
Marek

20.05.2020 16:38:54
MMM
upřímně nechápu tvou radost z toho, když se někdo snaží stát okrást, ojebat, proč tomu tolik fandis.
Marek

20.05.2020 10:55:55
Marek ...

https://www.novinky.cz/domaci/clanek/financni-sprava-postupovala-nelegalne-nejvyssi-spravni-soud-ji-klepl-pres-prsty

ZMRDI OUŘEDNICKÝ a CHUDÁCI podnikatelé... šikanovaní.

děkujeme ...

MMM

19.05.2020 17:29:51
To jsme se zase VYZNAMENALI, že páni z NEÚSTAVNÍHO SOUDU.

Pokud jsme vydali majetek FAŠISTŮM, KOLABORANTŮM a ZRÁDCŮM jako byl TRAUTENBERK, tak nevydat majetek Kristině Colloredo-Mansfeldové je OHAVNOST.

OHAVNOST STEJNÁ, JAKO KŘIVDY NAPÁCHANÉ 1938-1968 ...

STEJNÁ - můžete si teď podat ruku, pohledět do stranických knížek - jak jste s právem zase PO SVÉM ZATOČILI.

MMM

19.05.2020 12:15:07
Sosanští HAJZLOVÉ nám zvednou cenu elektřiny!

NEVOLIT HAJZLY!

NEVOLIT HRŮZOSTRANY

Tfuj

MMM

18.05.2020 19:26:15
Mamlas, Jerry
kvůli takovým chytrolínům jako jste vy zakázal dopravní podnik v Londýně, aby průvodčí v autobusech nosili roušky. Pak se stalo, že nějaký magor zautočil na průvodční že na ní chrchlal, kašlal, že má koronavirus a opravdu ho měl a ta průvodčí za 14 dní zemřela na přístrojích...….takový to byl kretén ten Boris.

no a p. Prymula se asi bojí toho jak se to ted rozvolňuje a já jeho obavy sdílím.
Marek

18.05.2020 17:00:07


Z předcházejících příběhů zbyly lidem oči pro pláč. Pokud pozemky nezměnily majitele, nevím kde vzaly ty miliardy.

Stát se jen zasměje, neexistuje důvod někomu něco platit.

Postavíš dům na původním pozemku obce a pak se ukáže, že dědička teta Květa Pampelišková nebyla přímou tetou, ale nevlastní Hrdopizdy Vlastněnkové zemřelé v roce 1953 a tak se zpátky vrátilo asi 15 kupních smluv. Zemřelá Hrdopizda nakonec bude dlužit 1 halíř za každý 1 m2, ale ty si přišel o miliony, a na krku hypo.

Tento příběh jsem slyšel vícekrát s daty od 1873-1966. Asi každý z Vás si dokáže představit generaci 25 let a tak ten nejsložitější a nejdelší případ byl 6 generací příběhu se smutným koncem.

20% bytových domů v Praze by se muselo vrátit Státu, když je zjevné, že přímí potomci po revoluci již nežili a ti co tam jsou jako dnešní vlastníci napsaní, jsou jen se stejnými přijmeními, ale se smlouvou na správcovství s družstvem na 50 let.

No neber to být takovým vlastně falešným obmyšleným.

Možná by bylo lepší udělat vklad do katastru neprolomitelným. Ale žijeme v Česku, kde někteří mají i více jmen a občanství.... Kartu Polaka ...

Hrdopizdo Vlastněnková, tvoje kosti už neexistují a tvůj hrob už obývá 4. zemřelý. Ale staneš se na chvilku vlastnicí. Podle práva.

MMM

18.05.2020 15:46:24
takže i Egypt zřejmě koupil SU-35...rozjela se výroba pro ně , kontrakt z roku 2018 za cca 2 mld. USD, který nebyl oficiálně potvrzen.
Marek

18.05.2020 14:33:30
a jak ty víš, že už to změnilo majitele? Krom toho i kdyby to tak bylo, tak stát zajistí prachy z prodeje a tomu novému majiteli vráti prachy a ten pozemek.
Krom toho to není nic nového pod sluncem, když ty si koupíš auto a ono se zjistí že bylo kradené, tak pak máš také smůlu....auto jde původnímu majiteli....čemu nerozumíš?V první řadě musíš vrátit prvotnímu majiteli, co mu bylo ukradeno......
Marek

18.05.2020 12:46:01
Jak podvodem. Koupíš si (ty) nemovitost a pak soud rozhodne, že kdysi někdo, něco, někoho a protože ... tak a teď ...

ty si řádně zaplatil a teď NEMÁŠ.

Já někdy tvému uvažování fakt nerozumím.

Nejsi MAGOR? Čemu NEROZUMÍŠ?

Napiš, co na tom je k NEPOCHOPENÍ. Jakým PODVODEM?

Když kupuješ nemovitost, tak je ti PIČU platný zápis na katastru. Úplně PIČU platný.

Toaletní papír, který je tvrdý a prdel neutře. Takovou to má hodnotu.

MMM

18.05.2020 9:51:02
MMM
nemůže být právní jistota, když něco nabydeš podvodem. Co se mi ale líbí, jak se ukázala nenažranost těch údajních dědiců - kdyby si nežádali o ty pozemky pod Metrostavem, snad by se ani na nic nepřišlo. Úředníci chybovali, ale podváděli především ti údajní dědicové. A i dnes platí, že když si kupuješ od někoho pozemek/nemovitost, tak si máš toho někoho prověřit, zde třeba není v exekuci atd.
Marek

18.05.2020 9:27:22
Sledujete někdo kauzu trěch Bečvářových pozemků?

To je dobrý že? Policie obstavila pozemky, které jsou pravděpodobně v rukou již někoho jiného, soud postup restitučních úředníků pravděpodobně zneplatní ... pozemky připadnou státu.

By mě zajímalo, kde je ta právní jistota, že nabytá věc je Vaše.

Chytří lidé kupují takové nemovitosti na firmy a ty již nemusí existovat. Pokud soud zruší takový obchod ad tunc, kdo se čeho a na kom dobere. Peníze jsou pryč hned, ale soudy jsou na věky.

Spravedlnosti musí být učiněno za dost, ale neuděláme jinému křivdu?

Máte domeček, na něm hypotéku a spokojeně si žijete než přijde někdo a řekne, teď je to NAŠE...

MMM

17.05.2020 16:58:47
SUPER DEBIL, GALAKTIČESKIJ ASLE / PITOMNIK JANOŠÍK

Ty demente, kde jsem psal o MAĎARSKÉ EKONOMICE?

Ty zalez do díry a navždy tam ZHNI.

Vole.

Já úplně žasnu, jak jsou někteří lidé HLOUPÍ. Domýšlivý kokot si neuvědomil, protože v DÍŘE ve které bydlí má výhled tak maximálně od ovcí na jednom kopci, po krávy na straně druhé. V prostřed teče potok, ze kterého se napil, bohužel místní továrna zrovna vypustila hovna a ta se v Jánošíkovi transformovala na konstrukci bludů.

To je tea úroveň ty AN když tam píšou takoví.

MMM

17.05.2020 13:25:17
debil:

To asi už těžko. peníze jsou už zaplaceny.

peča

17.05.2020 12:12:35
Janosik ptal jsem se který z těch mamlasu z AN ty jsi?

nevím co je na to pravdy ale prý chtějí Slováci v couvat z toho obchodu nákupy F16.... Nalomili je především polské zkušenost-neustálá poruchovost, velké náklady na provoz
Marek
Marek

17.05.2020 10:28:43
Jánošíku ...

1. to nemyslíš vážně ! Snad si nemyslíš, že bych ti to vyklopil.

2. Protože dolar se tiskne NEMÁ ŽÁDNOU HODNOTU, ale všichni západní spojenci ho musí respektovat. Rubl vychází z hospodářství. Tudíž rubl nakupovaný tištěným dolarem nemůže tomu ustát. Pokud budou tisknout rubl, stane se inflačním.

Stačí to takto NEVZDĚLANÝ HLUPÁKU? Nebo mám pokračovat ve vysvětlování toho, co se učí v prvním ročníku ekonomické střední školy?

Marek

jednou jsem jezdil taky v CIVIC asi R nebo F nebo X už nevím. Do 4.000 otáček se to chovalo jako normální auto. Pak jak když kopneš do vrtule. Strašný.

MMM

17.05.2020 10:16:55
MMM,už jsem viděl mnoho hlupáku,ale Vy je převyšujete o třihlavy.Hlavně mi inteligente nanapište,a racionálně zdůvodněte Váš tento názor ze dne 13.05.2020 15:44:52
Největší práci na likvidaci US dolaru neudělali Rusi ale dělají bohužel Maďaři.Ptám se jak je maďarská ekonomika silná,že dokáže ničit US dolar.
Opět se Vás ptám a žádám racionální odpověď:Vysvětlete,proč vždy padá a musí se zachranovat rubl vůči dolaru a nikdy dolar vůči rublu ? Vždyt je RF tak vyspělá země a vzor.

Ostatní nevzdělanci a primitivové nemusíte odpovídat.Ubožáky Vašeho režení přehlížím,neboť vím,že za to nemůžete.Řečeno slovy K.J.Erbena:Můžeš provést vola celým světem,ale volem zůstane.

Janošík


Janošík

17.05.2020 7:45:04
Peča,

měl sem stejnou úvahu, ale říkal sem si že sporták pro úředníka nebude a Lexus je dražší..

Honda u mne skončila protože prostě jejich dealeři byly naprosto neschopní. Je to již pár let z5t ale když se honda převzala neměla doplněné kapaliny a po cca 1km auto stálo - odtah. Pak vadná součástka, řešeno vymontováním z jiného vozu na prodejně a prohozením. Pak vadnej automat nevěděli co stím....Druhej servis nevěděl co s tím.. Tak šla z domu. Proti evropským vozům strašnej infotaiment... Dneska nevím jak na tom je... já mám slabost pro sedany a ten podle obrázků vypadá hezky... To RS je totálně předražený.. Otázka jakou by dali slevu, ale i tak.

Ono je to dneska fakt asi jedno, chytit dobrej kus a dobrýho prodejce se servisem.

Momentálně u nás ve firmě jsou nejspolehlivější talismany, najeto cca 200k kilometrů - 5aut a zatím jediná závada nebyla.

Michal

16.05.2020 19:34:24

No ty vole. Jsem si říkal, jestli ten debilův japonský bavorák je nějakej lexus nebo toyota supra, a on je to ufon :-)

peča

16.05.2020 18:26:43
Michal
Honda Civic 1.5 184 k, extrémně povedené auto, sedan stojí 615 tis.

MMM
podle mně Golf už není legenda byt se na to snaží hrát, kromě toho že je malý, tak má také jenom jednoduchou zadní nápravu, což teda má i Peugeot 308 a i nově Mazda 3, ale nikoliv Kia Ceed či Ford Focus, ty poslední 3 považuji za nejlepší auta v téhle kategorii plus ten nový Golf. Oktávka musí mít větší spotřebu, bude těžší.
Marek

16.05.2020 15:54:19
Co je japonský bavorák?

Michal

16.05.2020 15:03:30
Tak investice do auta je jedna z nejhorších investic stejně jako do PC, čím více do neho dáš tím více trati. Jsou ale urcite výjimky jako Koenigsegg, Ferrari určitě edice, rollsroyce, Bugatti Veyron. Zde se paradoxně může i časem vydelat. Já jsem se rozhodl, že si spíše něco posetrim a koupím si něco lepšího. Momentálně je u mne v zájmu japonský bavorak za 620 tis
Marek

Marek

16.05.2020 11:36:44
GLB - to přece nekoupím zaměstnanci. Navíc si lížu rány z předešlého období. Stále mi chybí 50% v Cashflow. Ztráty kurzem, ztráty z šetření lidí nebo jejich průserů.

Vlastně nic kupovat nemusím, ale bojím se hrotících nákladů asi u dvou aut.

Prostě se mi stalo, že jsem si nechal některé auta déle, ty pak spadli s cenou do prdele a náklady na opravy převyšovali prodejku.

To ani nebudu psát o tom, že když bylo fakt hodně dobře tak jsem si kupoval krásné automobilní nesmysly, které se posléze polámaly, odstavili se a pak letěly na autovrakoviště.

Jeden můj známý kupuje zánovní vrácená auta z leasingovek, po 2 letech vlastnění a ujetí 50-80 tisíc je prodá a tvrdí, že je to ekonomicky nejvýhodnější.
Naposledy koupil asi 2 Rapidy s motorem 1,2 a to svezení s takovým motoerm bylo teda velmi ubohé.

MMM

16.05.2020 6:57:28
MMM

jo bylo, navíc narovinu, mě už se mercedes proste nelíbí. U auta za 2,5mega jsou vevnitř plasty, které nechávají otisky. Nově motor 400d je záklandí šestiválec. Má to dvě turba, je to v otáčkách a žere to víc...A je to takový futuristický.. asi už fakt stárnu. Zajímavý auto koncepcí mi přijde GLB. Zvedlý Bečko.

Michal

15.05.2020 21:07:54
Nebylo lepší Michale když byl C/E/S ?

Dnes 1000 různých označení. Jeden pán má E za mio. Myslím E300? PC byla 1,6.

Vem si takový CL. Na jedné straně sračka CL180, na druhé CL500 úplne jiné auto se stejným označením?

Jsem si myslel, že je jen Mercedes GLS ...
pamatuji ještě Škodu 120 GLS. Kyvná náprava, otáčkoměr, 5 rychlostí, červená, ... .

MMM

15.05.2020 20:46:40
MLko

MIchal

15.05.2020 19:37:23
GLE? coto je?

téčko za mega bylo z Německa.

MMM

15.05.2020 19:31:09
Kluci auta zlevnují, už ted mi posílají nabídky na skladovky. GLE 25% off, subaru 20%off i na kusovky bez kontraktů. Nicméně Na západě jsou ještě levnější nebo lepší výbava..

Michal

15.05.2020 17:21:44
Marku

MOŽNÁ ZCELA NESOUHLASÍM ...

Golf je Golf. Kamkoli přijedeš, přijel Golf. Jiným autem - to nikoho nezajímá. Přijel Mercedes, nebo přijela pozlacená Kia Blia?

------------------------------

V CZ mě předražené nabídky moc nezajímají. K novým autu dostaneš C-kístek, s kterým ho po celý Evropě přihlásíš. Stejně jako nové auto v CZ. Když seš v Polsku nebo Německu hodně drzej, dají slevu. Ne jak tady.

-------------------------

Dnes ty auta mají 2 vady, jsou ucpaný Evrpskejma ekologickejma nesmyslama a jsou spřevodovaný do rychla.
Dokonce jsem slyšel že VW obecně jedou lépe než Škdůdky či Seaty. Golf 1,2 77kw proti Octavi 1,4 92kw. Rozdíl ve spotřeě je litr. s Golfem jedzí za 4,9 s octávií za 6,2

Neví ale ta 308 je pěkná. 2 nádrže ... na naftu a močůvku ....

Slyšel jsem že auta dalších nesmylsných norem budou spotřebovávat více močůvky než Nafty a když budeš chtíT přidat plyn, tak budou telefonovat do Německa jestli můžou.

MMM

15.05.2020 12:43:12
MMM
tak se podívej do těch skladových vozů, 1 litr -115K a pak 2x 1.5 130 a 150 k. Mně u golfu vadí, že je vypadá male. Má 308 Peugeot vypadá oproti němu neskonale lépe. A ted ad tříválec - já ho mám a nemohu si to vynachválit, jenom lituji, že jsem si onehdá nepřiplatil 80tis za 130k. Jde o to že ty TSI dnešní, jak jsem zkoušel Kamiq 1L 115 k, šlápneš na pedál a nic se neděje...musíš držet pedál až se zapne turbo a pak se to rozjede, což mi teda absolutně nevyhovuje. Zatím co ten můj 3v a zřejmě i jiní okamžitá reakce na pedál...to auto vím, že řídím. A to samé jsem četl, že mají Oply u svých turbo motorů a další...
Marek

15.05.2020 8:23:45
Flippy:

Si nevyberes. Když to bude víc, tak budeš tvrdit že to pozabijrla Korona, když min, tak že díky opatřením byla nízká úmrtnost.

Podtrženo sečteno, bohužel nikdo nebude za debilitu a hysterii popraven. Ale po zpětném vyhodnocení asi vzniknou nové záchytné plány, které budou tak mírné, že nezachyti něco tak silného jako španělskou chřipku. A na víně budes ty a tobě podobní.

Prostě typicky homo sapiens. Už dávno měl vychcipat do mrtě.

Peca

15.05.2020 0:53:27
S Tiguanem občas jezdím, nechtěl bych to. Za 1,2 je to brutální nesmysl. Ten co ho vlastní říká, že Tiguan tam kde bydlí je strop. Prostě maloměsto.

Téčko nabídli za 1,100.000 bez daně, V6 Style černá met. automat + stejně jako v Tiguanu 2 displeje.

To samozřejmě NEKUPUJU jen jsem psal ze zajímavosti.

Úvěr a jakýkoli bonus jakékoli úvěrové společnosti je podvod vždy. Lepší je bankovní úvěr.

Golfík má 130 koní ... ne 115 koní. I když prej točivej moment u 1,0 i 1,5 je prej u obou verzí stejnej a 15 koní nic neznamená. Nějak se neumím duševně smířit s tříválcem. Prej je to 1,6 bez 1 válce.

Na Golf dávají 22% rabat. Za 550 je s automatem a 150 koní, což je podle mě + 200.000,-Kč oproti Golfu 1,4 55kW

Problém žech všech konzernových aut je v tom, že je leasingovky již vlastní, takže platba převodem - tě ojebou.

Tak je pošleš do prdele. Někteří uhnou, jiní řeknou že nemůžou ...

MMM

14.05.2020 21:41:05
Pečo: Ještě nedávno Němci tvrdili, že maj míň mrtvejch než ve stejném období roku 2019... Tak si kurva vyber. To že koronokrize a digitální média uvolnili prostor neskutečnejm mašíblům je prostě fakt. Jen bych tady připomněl slova V.I.Uljanova, že jediným kritériem pravdivosti teorie je praxe. S odstupem půl roku - roku uvidíme, kdo měl pravdu a kdo to posral.

Flippy

14.05.2020 21:08:55
MMM
Tuarega těžko, chtěl jsi říci Tiguan….nejlevnější skladový Tuareg totiž stojí 1,3 mega….díval jsem se na ty golfy předchozí gen, no není to špatné, ale ještě je nutno pořešit jestli ta sleva je opravdu na tvrdo nebo v tom je výkupní bonus -což je ukázkový podvod, páč ti za tvůj stávající vůz dají přesně o ten výkupní bonus méně....., jinak pozor litrový motor má jenom 115k.
Marek

14.05.2020 18:41:12
Nám se budou klanět a všude nás ukazovat, stačí když jim popíšeme poměry, které tu začínají vládnout.

Havel by se v hrobě obracel, kdyby z mrtvých vstal a zjistil jakou totalitu a fašismus razítek jsme si ZASE zvolili a v čem to zase žijeme. Fízlokracie a Jurokracie horší jak za bývalého režimu ... svoboda slova pouze na papíře. Za Havla byl nezávislý soud. Dnes presumpce správnosti zasranýho ouřady = netáhla.

MMM

14.05.2020 17:28:09
Tak tohle je hodně seriózní třaskavina.

https://www.novinky.cz/koronavirus/clanek/opatreni-pozabijela-vic-lidi-nez-virus-sam-tvrdi-nemecka-analyza-40324118

A protože to má značnou podporu Německé lékařské veřejnosti, tak z toho nakonec IMHO bude i Atomovka.

MMM:
Rusky jsem se už naučil. Nyní hovořím anglicky, německy a rusky. Rusky dokonce lépe než anglicky.
Ovšem s útěkem do Ruska si už nepomůžeš. Už dávno tam není taková svoboda jak před deseti lety. Učí se od nás a Západu docela rychle.

peča

14.05.2020 16:54:01

Co mi to jen připoníná 27.5.1946? nebo už 26.2.1948?

To taky slibovali hory doly a pak zneplatnili lidem pasy.

Třeba zavedou Korona pasy a tím zbudují další opony.

Co Pečo, myslíš, že už si konečně koupíš učebnici Ruštiny?

Kam se dá odejít před diktaturou a soudní mocí, která soudí na základě obvinění a ne důkazů? Která soudí na základě fašistických zákonů, nebo zákonu ala Milada Horáková?

Kdy skončí VYKONSTRUOVANÉ PROCESY?

MMM

14.05.2020 14:04:04
MMM:

v totalitě. To jsi četl, jak bývalý opravdový disident (je mu 71 let) jde k soudu za to, že slušně označil naše vojáky v afgánistánu za okupanty a jejich smrt jak důsledek partyzánského boje tamního obyvatelstva? Státní zástupce pro něj žádá 15 let za podporu terorizmu.
I za socialismu dostal za veřejné vystupování proti okupaci a nelegální překročení hranic (chtěl do SRN) desetinu.

Holt totalita. Dneska aby jsi si dal pozor na to, jestli souhlasíš nebo nesouhlasíš s s nějakou akcí našeho zločinného establishmentu. Dostaneš totiž s přehledem více, nežli když ošukáš pětiletou holku.

peča

14.05.2020 13:51:14
https://www.novinky.cz/krimi/clanek/soud-zvysil-trest-muzi-ktery-nelegalne-preprodaval-zbrane-na-ukrajinu

PROBOHA KDE TO ŽIJEM? Nakoupil na Slovensku a prodal na Ukrajinu a porušil zákony ČR?

Co je tomu soudu do toho?

No to je PIČOV kde to žijeme!

MMM

14.05.2020 13:09:42
Marek

nebo 5.000,- USD za gram plutonia na kosmickou stanici? Protože v USA se musí hlavice zmenšovat, protože uranový průmysl neexistuje ... ? Díky komu ? no díky levnému uranu ši plutoniu z Ruska.

Mrni na nabídku Volkswagen --- Škodivka zdražila a VW dal slevy 100.000,-Kč. Zvažuji osmičku. Návrat do minulosti.

Golfík má 130 koníků, To měl jedničkový Golf v GTI a byla to střela. Mechanický vstřik možná už se pletu Je-tronic?
Si pamatuji jak si ho jeden kámoš dovezl a jak jsme řádili. Toto bude možná stejné nebo lepší. To

Nabídli mi Tuarega se slevou necelých 600.000,-Kč

Tak se to dělá ...

MMM

14.05.2020 8:06:26
Peča každej normání člověk má taj 1-5 opravdových kamarádů, který za tebe daj ruku do ohně, pak dalších cirka 10-30 přátel se kterými se pravidelně stýkáš a bavíš, občas spolu trávíte volnej čas. No a pak máš další desítky tzv. známejch. Lidi, se kterejma si tykáš, máš na ně číslo a občas je rád vidíš. Já jsem poměrně komunikativní člověk, kterej v průběhu života hrál ve 4 kapelách, takže přátel a známejch mám opravdu mraky. To nic nemění na tom, že ty opravdové kamarády mám 2.

Flippy

13.05.2020 15:44:52
Jánošíku, Jánošíku,

když jsem ti to už tolikrát psal. Když seš blbej jak dveře od chlíva, tak se nepleť mezi lidi, kteří rozumí ekonomii.

Největší práci na likvidaci US dolaru neudělali Rusi ale dělají bohužel Maďaři.

Číně se to zatím moc nepovedlo.

Dolar má několik vadných vlastností v bankovním trhu, že mnoho firem již dolarově neobchoduje.

Když budu mít zlatý rubl, tak s ním západ obchodovat z principu trucu nebude a Rusko zase odmítá nadhodnocený dolar.

Takže dolar žije i ze tvé peněženky. Tato nekrytá měna, je uměle držena za cenu tvých peněz stejně, jako za cenu tvých peněz je srážen Rubl.

I naše Koruna česká, která každý den musí bojovat s tím, že VELKÉ OBCHODNÍ ŘETĚZCE, se tržeb CZ koruny zbavují za Eura, pak stojí Euro 27,42 Kč.

Už to chápeš? Cenu mění trh. Nabídka a poptávka. Ne čert, ani anděl.

A když neco tisknu co má hodnotu hovna, ale všichni to musí ctít ...

MMM

13.05.2020 14:38:39
Janosik
ještě se tě zeptám na AN, kromě PaloSatko, vystupuje hned několik slovenských chuju, ty jsi který z nich?
Marek

13.05.2020 14:35:35
Janosik
zatímco na Kč vůči USD posílil vid ty vole. Ještě mi vysvětli proč tvé vysněné US musí platit 90 mil USD Rusku za to že jim dovoze kosmonauta na ISS, není to potupa pro takovou velmoc??
Michal
psal jsem vychcanku, že naše firmy v danou chvíli neměly kapacity na dodání mil ks pro celé zdravotnictví, nic o cene
na ostatní picoviny nereaguji
Marek

13.05.2020 13:09:36
Jánošík:

protože jseš tupej kokot. Proto. Spokojen?

AN pravdu nepíší. Píší propagandu a podle toho také ta holohlavá píča moderuje diskuzi pod články.

peča

13.05.2020 11:46:25
Chlapci už jste zde mnohokrát psali a velebili Rusy jak vytvoří zlatý rubl,který zničí US dolar,ale stále čekám až se to stane a vono stale a stálenic.
Ruská centrální banka připravuje intervenci na podporu měny, rozhodla se tak poprvé po pěti letech. Ruský rubl totiž po kolapsu cen ropy oslabil k dolaru na čtyřleté minimum. Banka v úterý uvedla, že začne na devizových trzích preventivně prodávat cizí měny, aby omezila celkovou kolísavost. Není ale jasné, v jak velkém rozsahu bude takto banka intervenovat.
Ekonomové s Military,už mě konečně vysvětlete,proč vždy padá a musí se zachranovat rubl vůči dolaru a nikdy dolar vůči rublu ? Vždyt je RF tak vyspělá země a vzor.

Hurá už se těším ny všechny urážky a pravdu se beztak nedovím,jako proč zde všichni tak proklínate www.armadninoviny.Holt asi proto,že píši pravdu,která se Vám nelíbi.Při analýze Vašich článku a kritik AN jsem vždy zjistil,že měly pravdu.
Teď soudruzi se dejte do mě,ale pište pravdu,která Vám tolik schází.

Jánošík

13.05.2020 7:33:39
http://www.zvedavec.org/komentare/2020/05/8305-nemci-se-zblaznili.htm

jerry

13.05.2020 7:31:18
Marek
ve wuchanu je druhá vlna epidemie. V 10M městě objevili 6 nakažených. Dle našeho zákona je epidemie 1700 nakažených na 100 000 osob.

Pisálci opět posunuly hranici nemožného.

Jerry

13.05.2020 7:27:14
Marek,

https://zpravy.aktualne.cz/domaci/u-mikulova-sili-rousky-pro-evropsky-parlament-cesko-je-necht/r~69b7cd74942b11eab408ac1f6b220ee8/

Tak co úředníčku, ještě si myslíš, že byly roušky z číny super kauf? A to je realita tohodle státu, proto máme už 95% aktivity ve švajcu. Doporučuju přečíst celé, třeba úřednickej teleshoping...

Michal

13.05.2020 7:25:26
https://ac24.cz/en/-/americke-nemocnice-dostavaji-od-pojistoven-vice-pokud-za-pricinu-smrti-oznaci-covid-19?redirect=%2Fen%2Fweb%2Fac24%2Fuvod

12.05.2020 23:56:16
debil:

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/rusko-koronavirus-statistiky-mrtvych-nizka-smrtnost.A200512_141831_zahranicni_aha

tady si přečti, jak se nadhodnocují statistiky. Belgie do toho počítá i ty, u nichž bylo jen neprokázané podezření na Koronu.

Dtto bude Itálie, Španělsko, UK nebo USA. A na základě takto interpretovaných statistik se pak u nás zavádí totalita?

Chřipečka...

Peča

12.05.2020 18:24:29
debil:

Ano, překvapivě když zavřeli kancly, tak se práce zastavily. Tohle z domova nelze dělat.

Oni to postaví. Ovšem zdržení v plánu je jisté. Nejen kvůli penězům, ale i kvůli stávajícím omezením. To se týká všech. Ne jen Ruska.

peča

12.05.2020 18:19:26
bohužel se nedávno objevili články že Severnoye Design Bureau zastavila práce na vývoji nejenom Lideru ale i GorshkovM a to z ekonomických důvodů. Původně měl být Lider začít stavěn letos, stavbe měla trvat 7 let a náklady se očekávaly 100 miliard rublů. Možná pandemie na to měla vliv ruku v ruce s nízkou cenou ropy.
Takže snad budou mít rusové v nejbližších letech KUzněcova, 2 Kirovy,2x Sláva snad, 6 Gorshkovů plus 20380 a další. Prachy rvou do ponorek, těch Borejů mají snad vyrobit až 12 což mne překvapuje.
Marek
Marek

12.05.2020 9:05:47
debil:

Hlavně jsem zvědav, jak budou vysvětlovat, že kuznič pluje po své ose, když podle expertů z AN nemá šrouby a nejde je bez suchého doku nasadit :-D

Mimochodem nové kotle a parovody už má, ty dostal ještě před potopením PD-50.

Stále ale není úplně jasné co s prostorem pro Granity. Do nedávna jsem čítavál, že je hotová věc, že půjdou pryč a zvětší se hangár. Ale teď nedávno jsem četl, že to nahradí pomocí UKSK a dostane Kalibry a Zircony. Což paradoxně dává smysl, protože palubní letouny nemohou nosti žádné seriózní protilodní zbraně a novej Kalibr by prý mohl doletět až 4500km, což je dál, než doletí Mig-29 s libovolnou ŘSPDL co je ve službě.

U gorškova problémy s motory byl. S jejich mizernou životností (byla méně než 500 motohodin, což je méně než je Gorškova vytrvalost). Ostatně podívej, kdy byly první 4 lodě založeny a kdy byly a budou spuštěny na vodu. Ale problém se podařilo vyřešit v roce 2018 a Gorškov s novou turbínou bez obtíží obeplul svět. Takže je hotovo a nyní se to už bude vyrábět svižněji.

Teď samozřejmě bude zdržení kvůli Covidu, ale stejně doufám, že dotáhnou Lídry a Gorškovy-M do konce. Udaloje a Sovrícci potřebují na odpočinek. A na dvou Kirovech a Malých korvetách se to útáhnout fakt nedá.

peča

12.05.2020 9:02:30
a do třetice S-500 -55R6M Triumfator-M, bude zaveden do ruské armády v příštím roce. Bude umět sestřelovat cíle pohybující se až do 7 km/s na 600 km
Marek

12.05.2020 8:47:59
ad Gorshkov
druhý Kasatonov se připravuje k předání námořnictvu a ted se má na vodu zpustit třetí Golovko. Nechápu jak to ti rusové mohou udělat když podle mamlasů z AN nemají motory o))
další tři jsou ve stavbě - Ušakov, Amelko a Chichagov.
Možná se položí ještě další 2 kýly.
Marek

12.05.2020 8:34:46
ad Kuzněcov, to mamlasové na AN dostanou infarkt. na podzim 2022 bude totiž vymalováno, ale né tak jak si myslí mamlasové na AN, ale že Kuzněcov dostane nový nátěr (za 250 mil. rublů) a pak začnou námořní zkoušky.....dostané minimálně nové pohonné ústrojí, PVO, pozorovací/kontrolní stanoviště, přistávací systém
Marek

12.05.2020 8:28:21
debil jsi ty debile

důvod proč vláda musí uvolňovat není fakt rozhodnutí nějakého obecního soudu. Důvodem jsou vox populi. Tvůj GURU koblihář jim totiž dost naslouchá. A jestliže vidíš posun, kdy v březnu byla většina hlasujících na idnesu pro absolutní totalitu, tak dnes dokonce i na novinkách, je většina proti pokračování restrikcí.

Dokazuje to, že je třeba toto obyvatelstvo vyhladit, protože jen vylízanej kretén potřebuje osobní zkušenost, aby pochopil, že drastické omezení osobních svobod nevydrží. On je totiž rozdíl dobrovolně se zavřít někde na týden a být někde týden držen. A hlavní co je, lidem chybí jasný plán a konečný termín. Pokud trpíš (ať už v práci, na výletě, v osobním životě), dá se to snáze překonat pokud znáš termín, kdy to utrpení skončí (datum ukončení pracovního poměru, vzdálenost do cíle, ...) než když jsi v nejistotě jak dlouho to bude trvat.

peča

12.05.2020 8:06:11
https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/zvrat-nadejneho-vyvoje-v-jizni-koreji-pribyva-nakazenych/r~0bc646a0936811eaa25cac1f6b220ee8/
tohle je důvod, proč by se ty opatření měli prodloužit zvláště u nás jestliže je u nás trend že se více uzdraví lidí než nakazí, tak bychom se z toho rychle dostali. Samozřejmě hranice by musely zůstat také uzavřené. Za chvíli se rychle uvidí zda to je či není chyba, za 14 dní se to defakto otevře vše naplno i roušky už nemají být. Možná kdyby nebylo toho debila co si stěžoval u pražského soudu, tak by to pokračovalo dále
Marek

12.05.2020 8:05:52
Hehe:

Ráno čtu článek, kde Madar zvatla, že v práci covida nechytneme a asi 10 minut na to článek, jak se nakazil 10 lidi v nějaké mlekarne na Moravě, kde mimochodem nosí ochranné oblečení i normálně.

A tenhle debil je hlavní epidemolog krizového štábu, který rozhoduje o tom, kdy já budu nebo nebudu nosit hadru přes hubu?!
Mimochodem, v tom článku velmi litoval, že musíme sundat hadry už v květnu. Byt po jeho, tak dříve jak na konci června by nepripadalo v úvahu...

Tak co ty na to debile? Stále jsou to tvoji Bozi? :-)

Peca

11.05.2020 22:06:20
debil:

tak třeba v těch rouškách. Si zjistit jak byla, je a bude povinnost je nosit venku u sousedů a jak to bylo, je a bude u nás.

Flippy:

Nemáš těch přátel trochu moc? Nebo to jsou takoví ti fejsbůkoví přátelé?

Jinak samozřejmě, Moskva je 12 milionové město, má tam cca 100 tisíc případů. Takže tam každej zná 120 lidí, kdy jeden z nich to měl/má.

Ty jseš už prostě jen směšnej. Zkus si vyjmenovat 120 lidí, co opravdu znáš. Ani si bez papíru neškrtneš. Nejspíše ani s papírem.

Ale hlavně že víš, jak Rusáci falšují statistiky. A taky to dělají poláci. A bělorusové. A Bulhaři. A Řekové. A Srbové. A Izraelci (velké komunity ruských židů). A zřejmě i ti maďaři...

Na druhou stranu, když si vezmu jakej masakr to byl podle telky a zaručených Žvástů debila a Flippyho v Bergamu a tamní Ruská polní nemocnice měla problém naplnit kapacitu alespoˇm ze dvou třetin, tak si říkám, jestli spíše nejsou čísla falšována hysterkama jako jsi ty ;)

peča

11.05.2020 21:26:45
Mamlas
Herr Debil vcem jsme sami, když ty krámy, restaurace zavřeli skoro všichni nakonec... My jsme s těmi opatřeními přišli mezi prvními, včetně rousek a ostatní země postupně také i WHO otocila
Morozov
kde nás Rus dobývá zase? Hanobi se tu jejich památky, překračuje historie tak je omluv, že si dovolili vyjádřit nesouhlas.
Marek
Marek